Annonsarkiv
1 — 2 juni 2013
Den blå katedralens APP
Mats Lodén
Nu ska det bli en App till katedralen, en APENDIX-blindtarm eller viktigt tillägg.
detta ska ske nu till helgen. 1 juni-2 juni.. Odinslund Uppsala Jag förväntar mig inget större väsen men jag vill pröva mina grejer så jag gör en tolkning till den blå...man kan ju komma att tänka på typ det som händer i förorten... eller kanske på Drönare eller varför inte s:t göran och draken.....
eller precis det som ligger för en....Konst är mystik även för mig.
Alla är välkommna!
Gilla på Facebook:Den blå katedralen